söndag 6 mars 2011

Vaknar av fåglar :D

Känns som om det vore lov nu... men nej det är skola imorgon och jag har verkligen inte lust med det.
Vill vara hemma i två-tre veckor och glo på tv och tvätta  :D
Vette fan varför jag vill tvätta för  men ändå :S

Var ute en sväng och tänkte fota men fanns ju inget att jag kort på :o  En fördel ´med att bo hos pappa. Där kan man alltid fota på allt skrot på gården eller gå upp i skogen ( mellan vår och höst gåre dock bara men ändå)
Har även lust att cykla... Det är nog för att det känns som vår ute. Jag vaknade till och med av att flytt fåglar flög förbi... Så underbart härligt :D
Sen glodde jag på New Moon och tvättade bort sminket jag somnade med igår.. sminkade om mig, upptäckte att jag snart skulle behöva köpa nu foundation.. Alltid lika rolig upptäckt.*host*

Nej men. Funderar på att äta frukost/lunch. Magen morrar som tusan ^^
Köpte hem för att kunna göra toast... MUMMS: D

Inga kommentarer: