lördag 26 mars 2011

Tristess

Jag har så tråkigt och vet seriöst inte vart jag ska ta vägen ! Jag är helt matt i kroppen och orkar inte göra nåt alls. Mamma och jag åt boccoli gratäng med kassler... SÅ JÄVLA GOTT ! Jag lovar, ingen gör gratänger bättre än mamma !
Senare ikväll ska vi käka vitlöks räkor... MUMS, ge mmig kväll tack <3

Men i allafall kollar på vampire diaries... Igen.. ;) funderar på att fota lite men har inget att fota känner jag. Fan varför måste såna här lördagar vara så tråkiga.
När man längtar på att tiden ska gå, går den jämt segt. Jag vill ha kväll, söndag och en kofta jag såg på H&M igår.  Ska göra is det vet jag i allafall. Mamma kanske har citroner ligger nånstans ?
hmm..
Känns som om detta är ett otroligt ovärt inlägg men det får ni ta helt enkelt :)

Puss och kram skumbanan


Fråga : Har nån nå förslag på vad man kan fota ? har inget utomhus att fota eftersom skogarna fortfarande är fulla med snö:(

Förslag ?

2 kommentarer:

San sa...

du kan få komma hem till mig nån eftermiddag i veckan och fota Tilly :) och mina fina krokusar mot husväggen!

San sa...

har en tröja som Tilly kan ha, då kan du få en perfekt jämförelsebild med den du lagt upp på dig, tröjjan hon har är snarlika den du har på bilden!