måndag 21 mars 2011

fnitter dagen

HEJSAN HOPPSAN
Sitter just nu och chattar med Thilda på msn och har det trevligt med Vampire Diaries på tv:n.

Skoldagen har väl vart helt okej ! På svenskan kollade vi på Romeo+Julia... den nya versionen... AS DÅLIG. Hade det inte vart för snygga Leonardo skulle jag sitta och smsa. Ja! Ha var snygg som ung ?!
B-språket var tråkigt. Fick VG på min uppsats om Moa Martinsson.

Lunchen var jätte god för att vara på en måndag ! Tomat och skink sås med pasta. MUMS !

Fast en av det roligaste lektionerna idag var  första So-passet så Min lärare Lennart för pratade om det som händer i Libyen och sen kollade på vi på film, och i filmen började jag och Thilda få fnitter attack utan dess like. I filmen hördes det ett konstigt ljud som jag inte kan beskriva men jag och Thilda tyckte det var jätte kul och jag bet mig både i tröjan och tummen för att inte börja gapgarva och att Martin satt och gjorde grimaser åt oss gjorde inte saken bättre !!!
Jag är förvånnad över att Lennart inte sa nåt om mitt och Thildas fnitter. Dock fattade inte Becca vad vi hade roligt åt så antar att det bara var vi som tänkte på ljudet ?? :S

Tekniken var också helt okej, Jimmy gick snabbt igenom vårt nästa arbete eftersom vi bara hade en lektion kvar på det vi håller på med nu. Sen fick vi sitta vart ville. Jag, Thilda och Becca satte oss på bänkarna i korridoren.Skönt som fan vare och snacka kläder, bhár och sånt tjejigt ;) Najjs som fan.
Kom även överrens med Jimmy angående min lägenhets uppgift jag inte gjort klart och det löste sig på bästa sätt. så nu slipper jag mammas tjat om det  :D

Andra so lektionen kollade vi på film. Denna gång höll jag dock på att somna.. Såå trött :(

På Idotten hade vi redskap igen och fick jobba lite firare än vanligt, Nice det med !! Kommer vi även få göra på fredag. Najjs !!!
Thilda och jag skulle gå på en såndär bom och det gick ju bra tills vi skulle " gå om varandra " utan att rammla. Vi misslyckades men jag skrattade ännu mer så jag fick ännu mer ont i magen. usch usch. men kul som tusan. Alltid skönt att skratta :D

sen fick pappa skjussa hem mig, åt kyckling direkt. och jag åt faktiskt upp hela kycklingen :S fattar inte. brukar aldrig äta så mycket.  sitter just nu och gråter för att Rose har dött.. Så jäkla fin scene ,, <3

aja.. ska väl ta och försöka göra nåt vettigt...öhh? som om det ¨är möjligt ?
men ska försöka ;)


1 kommentar:

Suzy puzy sa...

Nu har jag valt vinnaren av veckans blogg! :)