måndag 28 mars 2011

Måndag

Hejsan sötnosar. Är på jätte gott humör idag trots att jag är jätte trött, men men :)
För övrigt har dagen vart helt okej !
Missade stortsätt hela svenskan eftersom jag var hos kuratorn. Ska börja gå dit 3 ggr i veckan  istället för
2 ggr.
Återigen var det svårt att jobba på första So lektionen eftersom jag , Amanda och Thilda satt och skrattade. Okej.., jag var nog värst för börjar jag skratta har jag svårt för att sluta. Det finns ju inget härligare än att skratta så det värker i magen och tårarna kommer i ögonen.

Sen på Teniken jobbade jag och Amanda as bra igen och är klara med en av del uppgifterna :)
So igen, jag och Amanda satt ute en stund och jobba sen kollade vi på VÄRLDENS TRÅKIGASTE FILM!
Seriöst ! det var den tråkigaste filmen vi kollat på tror jag :o Sen idrott... Lollo är stolt för hon gjorde 60 st armhävningar och lyckades stå i 90grader mot en vägg i typ tre sekunder ;)
haha nejmen... Ska nog hitta nåt att fota idag också efterosm jag inte har haft så mycket bilder på sista tiden :(

Dumma, dumma mig.

Inga kommentarer: