måndag 14 mars 2011

Denna dag

Mjo då har man ätit mat då, vart krov med nudlar... Mums. Det var verkligen gott och för en gångs skull så smakade det gott också.. vet inte vad jag gör men när jag steker korv blir det aldrig gott :S

Men iaf. Svenska och B-språk var det första lektionerna vi hade i allafall och var rätt chill som vanligt. Thilda och jag satt i grupp rum under svenskan och sen på b-språket är ju alltid skönt när vi ha Kerstin :)
Lunch och då återstod bara jag och Amanda efter att både Thilda och Becca gått hem.
Köttbullar men kokt potatis med lingonsylt. Men själv fick man makaroner istället för äckel-potatisen :'D
Efter det hade vi so, segt som fan.
Teknik. Jag och Amanda jobbade på asbra... applåd för oss tycker jag :D
So igen, fast då kollade vi typ på film hela lektionen. Rätt najs. Höll dock seriöst på att somna :S
Idrott. Och på idrotten hade vi då  basket och jag hatar det rent utsagt men det är rätt skönt ändå för det är egentligen bara att följa sina lag kamrater upp mot mål och sen tillbaka hem. Vill dock inte få passar men får man en, vilket händer sällan, så är det bara att kasta den till första lagmedlem. Tog bussen hem :)

Nu har jag dock plugg upp i halsen, ska göra klart So-Uppsats, har nationella prov i fyrisk på onsdag, sen MÅSTE jag göra musik och fysik prov. Troligen Kemi också.,.

Faaaan... äre det inte sommarlov snart ?? :(

Inga kommentarer: