lördag 12 mars 2011

Mys med Thilda och Amanda... snabbt

Vilken mysig tjejkväll detta var må jag säga !
Igår käkade vi fläskfilé med strips och smått och gott till och doppade morötter i dip, tuggade godis och popcorn. Kan inte bli bättre !

När vi skulle sova var det bara att flytta bordet och fotöljen och dra ut bäddsoffan och leta rätt på kuddar och täcken. Otroligt mysigt och vart inte så trångt som jag trodde att det skulle bli.

Vi hade ställt klockorna på halv åtta men gick inte upp förren vid åtta.. som vi planerat :)
Amanda och Thilda stekte ägg och åt på macka, jag gjorde mig fattiga riddare... som jag alltid misslyckas med men nu vart det bara 1/4 som vart dålig ... Lollo gör framsteg ! ^^
Men iallfall sen satt vi runt köksbordet och pratade en långstund innan vi gick upp och gjorde oss i ordning.
De tog 11.35 bussen hem ..
så nu sitter jag i min ensamhet. Funderar på att dra till pappa :)


Vart liten snabb genomgång av tjejkvällen men finns inte så mycket att säga :)
men jag hoppas tjejerna hade lika najs som jag hade i allafall ^^

Inga kommentarer: