torsdag 10 mars 2011

Prov och mat

Nu står tacogratängen i ugnen och min mage morrar som tusan, yummie. Idag fick jag stå för maten och gjorde då en enkel version av taco gratäng. Bara  tacokryddat köttfärs och lite nacho chips på det med ett lager ost. Har även lite chili i. Sist jag gjorde den var jag hos pappa och då vart den god ! Ska fixa lite grönsaker också till så blir det lite freshare.
Men i allafall.

Imorse vaknade jag kvart över sex vilket är en kvart för tidigt men bestämmde mig för att inte somna om och började göra mig i ordning istället vilket gjorde att jag hann kolla frysen i ut huset innan jag var tvungen att gå till bussen.
Direkt på morgonen hade jag en snabb tid hos kuratorn. Tog typ tio minuter :s så jag hann i tid till biologin då vi bara kollade på film i stortsätt hela timmen om hasch. Sen en med en som sitter och tar doser med heorin medan dem filmade. Tittade bort lite grann faktiskt ( nål och sprut rädd >: )
Matten var rätt chill eftersom vi fick plugga inför historia provet vi hade idag. Det var grymt skönt. Dock hade jag hellre haft So-provet första lektionen än lektionen efter lunch ( har två so lektioner på torsdagar/ måndagar) men aja så vart det inte. Så istället första lektionen kollade vi på en film om Sverige under Kalla Kriget. ( Jag som tycker det är så intressant med krig är som på julafton när vi jobbar med sånt här !!! )

Skinkfrestelse till lunch. Gick att äta.

Provet i Historia ... Rysslands och USA:s historia för att vara exat gick jätte bra !!! tror jag...
Svarade på allt utom en fråga ... Fattar inte hur jag kunde glömma svaret på det men aja det är som det. Så jag håller tummarna för ett VG :D

Xtra matten gick ovanligt snabbt, vilket bara kan beskrivas som skönt ! Halv tre gick jag till affärn för att handlar inför morgon dagen :D

Nu ska jag kila ner och kolla maten och sedan städa ;D

Pöössss (◕‿-)

Inga kommentarer: