torsdag 16 februari 2012

Tävling !




För att vara med och tävla :

Gilla min blogg på Bloglovin.
Gilla inlägget på bloglovin

Kommentera att du är med

Extra chans:
Prenumerera på Blogkeen 
Tipsa på facebook ( länka)
Skriv om tävlingen på din blogg ( länka)
använda gärna bildern ovan!!!

Tävlingen avslutas den 16 mars ( pågår i en månad)
vinnaren presenteras i ett inlägg.
Den som tävlar får själv ta ansvar att maila sin adress.



Skötsel och om clip-in

PRODUKT: CLIP IN AND GO - HÅRFÖRLÄNGNING
Färgslinga med fjäder som ger håret mer volym eller färgklick! 

STORLEK:  45 CM LÅNG

KVALITET: BÄSTA SYNTETISKA KVALITET (TOYO) (Hårförlängnings material som ser väldigt äkta ut)

FÄRG:  VIT MED GUL FJÄDER 


STIL: RAKT CLIP IN MED FJÄDER

FÄSTA FAST HÅRET: DU VIKER CLIPSEN PÅ DIN CLIP IN SLINGA FÖR ATT ÖPPNA OCH STÄNGA DEM. TUPERA DITT EGET HÅR, OCH FÄST CLIP IN HÅRFÖRLÄNGNINGEN PÅ DET DU TUPERAT. 

Detta är individuellt,du angör själv hur du vill fästa det beroende på hur ditt huvud ser ut och vad du vill göra för frisyr.

SKÖTSEL: Våra clip in hårförlängnings slingor i syntet måste skötas extra noga. Skall helst inte tvättas ofta och skall du göra det måste du använda vårt schampo, balsam och Mirakelspray som är anpassat för äkta och oäkta hårförlängningar. Detta skall användas varje gång håret tvättas för längsta och bästa hållbarhet. Helst i kombination med varandra. Gnugga Ej vid tvätt och tvätta gärna i kallt vatten. Sov och sporta med fläta. Bada clip in hårförlängningar i klor och saltvatten rekommenderas ej. 




Det är inte okej att kopiera och använda mina bilder. Copyright gäller

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag é med! :-)
En fin vinst som säkert min fru hade gillat.
Följer dig på BL nr 6 och så har jag gillat inlägget där, blev nr 1.

Tipsar på min facebook med namnet Paul M Holm.

Ha en fin fredag
MVH Paul

Cassandra sa...

Jag är med! Skitcoola ju :D
Gillar dig på bloglovin, blev nr 7 och inlägget gillar jag nr 2.

Prenumererar på blogkeen nr 2.
Har länkat på min blogg
http://cassitipsar.blogg.se/2012/march/fjader-clip-on-16-mars.html

Hoppas :)
Kram Cassandra

Malin sa...

Jag är med! :D
Nummer 8 som följer
Nummer 3 som gillar inlägget
Prenumerera på Blogkeen, nr 3 tror jag.
Håller tummarna! :D
Mallemusic@hotmail.com

Fanny sa...

oh herregud vilken härlig blogg du har ! diggar din stil som fan:D

Va gärna med i min veckans blogg! :)

Mie sa...

Jag är med!
Följer dig på bloglovin & har gillat inlägget! :D

Mie sa...

Jag är med!
Följer dig på bloglovin & gillar inlägget på bloglovin! :D

Josefine Holmberg sa...

Jag är med (:
Följer dig som nr 10 och har gillat påminnelseinlägget!

Har tipsat här: http://yozzan.gblogg.se/2012/03/11/fjader-clip-on-163/

Cilla sa...

Hey, jag älskar rosa och är sååå gärna med i tävlingen om det inte redan är försent!

Blev följare nummer 11 på Bloglovin. Det här tävlingsinlägget hittade jag inte där men blev nummer 2 att gilla påminnelseinlägget istället. :)

Har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2012/march/rapunzel-of-sweden.html