onsdag 9 mars 2011

Plugga- Fredag

Känns som om jag inte gör annat än pluggar men det är ju just det jag knappt gör. Känner mig så otroligt trött på allt med skola att göra bara än massa snack om betygen och omdömen. Inte konstigt att jag får knutar i stress muskeln i nacken. Har haft kungligt jäkla ont i nacken i flera dagar vilken gjort att jag har mått illa, haft huvudvärk och även haft ont i öronen och det har även susar i dem. Det är så otroligt irreterande.

Jag har nu tagit mig i kragen och börjat äta kalcium tabletter eftersom jag inte druckit ett glas ren mjölk sen fyran, bara oboy stortsätt.
Så då kanske kroppen kan må lite bättre :) ( och det vita prickarna på naglarna försvinner nog också. Om jag inte har nån vitaminbrist)
Ska även försöka att äta så mycket kiwi som möjligt. 1 Kiwi ska tydligen vara lika vitaminrik som 14 Apelsiner. Vet inte om det är sant men värt ett försök !

Hade kemi prov idag och vet att det gick dåligt så är inte ens orolig över det. Har dock Historia prov imorgon på Rysslands och USA:s historia och känner att jag inte alls hinner med allt. Jag måste få VG på det här provet om jag ska lyckas få VG i betygen sen !!
Hjälp !!

Men på Fredag får man äntligen slappna av och ha skojj ! Då kommer Amanda och Thilda att sova över här. Så grymt skönt asså ! Känner att det är behövligt att bara ha en tjejkväll utan än massa shopping och sånt.
Film, god mat, och tjejkompisarna... Kan inte bli bättre ;)

... När jag pluggat lite mer så blire till att kolla igen vad vi har hemma för fredagen och sen STÄDA !!!!
Mitt rum ser ut som efter Lenin och Bolsjevikerna (stavning?) tog över Ryssland under oktober revoulutionen 1917  !!!!  ;D ... Hoppas jag fick det där rätt bara ??:S


Inga kommentarer: