söndag 27 mars 2011

Krossade förhoppningar

Vaknade precis efter att ha somnat direkt när jag kom hem från stan. Och visiten i stan kan man kalla att ha krossade förhoppningar, jag har sett så mycket snyggt på H&M ( framför allt ) och på Gina men jag hittade inget att köpa. Ett svart linne från Gina och sen hårinpackning på Rusta som mamma köpte.
Så jag står utan jacka och skor fortfarande. * Skitsur* och i bilen vart jag så besviken och frustrerad att jag till och med började böla. Eller ja.. snarare att det kom några små tårar bara men ändå.

Men det bra med att ha vart i stan är att jag fixade foto till leg... tur att man ska vara ful på såna kort :S
sen fick jag tillbaka mitt halsband från rengörning nu kommer jag inte känna mig nacken mer , fast känns rätt konstigt.

Men för övrigt var detta är riktigt tråkigt inlägg men har inte så mycket att skriva, vi var hemma mellan två och tre och jag har sovit sen dess. Jätte kul (y)

men har massa fjärilar i magen av andra förhoppningar men tänker inte säga varför ;)

puss och kraam :D

Dagens köp 
Linne 99 kr


Inga kommentarer: