lördag 26 mars 2011

Morgongott

Kexchoklad till frukost med premier cola... kan inte bli bättre !
Vaknade som VANLIGT vid halvsju men började vakna till då och då från halv fem, vad är det för fel på mig?
I allafall... Kollade på Bjönbröder 2 både igår och i morse.. så härlig film, fast första är bättre (a)
Provade även mitt Torrschampo som jag köpte igår och kan bara säga att jag är kär .
Varför har jag inte provat det förut?
Det kan jag rekomendera de som har fett hår, eller som får fetthår av mycket hår produkter ;)

Har dessutom massa små sår i munnen eftersom jag lyckades bita mig läppen om och om igen igår,,, och tungan. Hur lyckas man bita sig längst bak, under tungan ?? :S

Hur som helst vill jag ha söndag nu! hittade en grymt snygg kofta igår på H&M som jag ska kolla ifall den finns :)

men nu ska jag kolla på lejonkungen och göra mig iordning :D

Inga kommentarer: