söndag 20 mars 2011

God morgon stjärnljus

GOD MORGON STJÄRNLJUS!
VÅR JORD SÄGER HEJ !
(Kollade på Kalle och choklad fabriken igår <3 )
( Ska göra det igen )

Är smått sur eftersom jag vaknade för en timme sen. Mitt huvud har inte fattat att på helger sover man länge!
Kunde väl at fått sovit till 9e i allafall tycker jag.


Idag ska jag i allafall plocka undan lite i rummet. Inte speciellt stökigt men kommer bli om jag inte tar rätt¨på tvätt.. Suck... mitt rum är så otroligt trist....
Inga färger eller nåt som säger " jag " direkt. Men aja :D
¨
Ska se om jag kan få mamma att gå med på att åka till uppsala i veckan ! Vill verkligen till gränby eftersom jag är presentkort där.. Vill verkligen ha mina leopardskor , jag skiter i om det kommit mer snö nu , det är ändå typ borta så nu återstår det gammla skiten bara.
( Japp, jag hatar snö ! )



Seriöst, denna film är ren kärlek <3
Johnny Depp vafaan ! <3
Kan till och med sångerna <3

Inga kommentarer: