fredag 4 mars 2011

snabbinlägg om dagen;)






Dagen började med idrott och slutade med en slapp engelska lektion, kan inte bli skönare.
Lunchen vi fick idag var köttfärspanna med potatismos. Det luktade och såg så vidrigt ut att jag bara tog åt mig av salladen och mackor. Jag var även så duktig att tappa lite av min macka i mitt vatten glas (Y)

Engelska lektionen var helt chill. Vi har haft en lärar kandidat vid namn Lucas hos oss ett tag och han kom i  dag med några "uppsattser " vi gjort och bjöd oss på super-mega god rulltårta och saft.. Yummie :D
( Fick G- på min text :( )

Sen nu vet jag inte vad jag ska göra.  Har huvudvärk som orkar varken titta på tv, data eller musik :( läsa känns heller inge lockande.

Men nu ska jag sluta gnälla och ta och rensa kylen som förövrigt inte har nåt speciellt kul innehåll ... Men såg att mamma köpt hem premier cola (a)

Inga kommentarer: