torsdag 17 mars 2011

Räddad dag ♥

Kan väl lika bra ta det bästa först !! Fick tillbaka våra historia prov och USA:s och Rysslands historia, OCH VET NI VAD ! Jag var 2 p ifrån max poäng !!
30- max poäng
29-MVG
28-Fick jag
23- VG

Så jag är mycket mycket glad är det ♥

Jag lämnade även in min Geografi uppsatts idag och fick tillbaka den andra lektionen. G var 6 och jag fick 6.5... Jag är verkligen nöjd över det, jag var dessutom en månad sen med den och har verkligen haft en klmup i magen för att jag oroat mig över den.  MEN NU SLIPPER JAG DET :D
Nu kan jag koncentrera mig mer på att komplitera till kemin och för att göra musik provet. Det måste verkligen göras.

Så mitt prov och uppsatts resultat räddad helt klart denna dag !

Sen för övrigt var dagen helt normal. På biologin hade ni nån energi grej som bara sala och heby kommun har, en tävling, då man med klassen kan vinna 10.000 kr. Skulle inte vara helt fel.
Alla som deltar får dessutom en ficklampa^^  mindre kul att det är en sån man måste gå och veva...
Men aja... det är väl det som hänt ;D

Inga kommentarer: