måndag 11 april 2011

typ död

.. Ja så känner jag mig justnu. så otroligt trött på alla sätt och vis som går . Seriöst !!!
Ska bli så smärtsamt skönt med lov nästa vecka.. Vettefan vad jag ska göra bara :S
hmm...blir jobba nån dag, de vet jag med det är allt. Ska nog iofs städa rummet.
Dammråttorna har nog blivit rätt muterade och väntar på att ta över mitt rum för att
sedan ta över världen....

Var till vårdcentralen idag. Där fick man ju lika mycket hjälp som vanligt. med andra ord :NOLL.
sköterskan sa att jag skulle linda armen med bandage och inte göra sånt som gör ont (verkar visst inte få skriva i skolan då) men hon varken lindar armen på mig eller ger mig bandage !!!! :S
Pappa skickade skjussade mig till en bekant till honom (Johanna) som hjälpte mig med armen.
Så nu är den inlindan. Men ja.. smärtan försvinner ju inte för det :o


Inga kommentarer: