torsdag 14 april 2011

Cornetto Enigma Choklad & Kola ♥

Idag provade jag en ny  glass.. eftersom de "gammla" godingarna från Cornetto inte finns, i allafall inte på tempo där jag bor så provade jag en av de nya versionerna Cornetto Enigma Choklad & Kola och den var verkligen jätte god ! Jätte god chokladglass och kola som inte var för söt.

+ Den var inte för söt
+ Inte överdrivet dyr, 18 kr

- Den är väldigt kladdig att äta.

Ska man äta den rekomenderar jag att du inte äter den i skolan eller när på är på stan eller nåt då du inte har så stor chans att få tag på vatten och papper för du blir jätte kladdig runt munnen, även fast du äter den försiktigt och dina vita tänder är inte så vita efter.
men förövrigt var den väldig god, och jag kommer köpa den igen ;)




 BETYG: ♥♥♥♥ / 5

Inga kommentarer: