fredag 15 april 2011

Påsklov !

Idag fick jag påsklov !! Det förtjärnar jag !!;) och tänker därför fira det på bästa sätt. Idag massa premier cola, imorgon bio med Thilda och Amanda :D känns som om det var var jätte länge sen vi gjorde nåt tillsammans :o
Sen är det bra att jag går på bio, jag behöver lite mer poäng på mitt sf kort ;)
          I allafall... Dagen har vart rätt nice.  På matten hade vi genomgång och avslutade lektionen med lite blondin skämt( elakt men lite så roligt :( ) och på svenskan kollade vi på film : Shakespear in love, såg bara början och slutet men av det jag såg så gillade jag filmen väldigt mycket. Han som spelade Shakespear var mega lik en i min klass:o
 as läskigt ._. På engelskan hade vi inte engelska satt ute på skolgården och åt glass och hade lite informations möte, sk mentors träff :)

Härlig start inför påsklovet :D

Inga kommentarer: