fredag 8 april 2011

Jäkligt nice dag/ eyelook

Denna dag har vart helt otroligt najjs !
Vi hade nationellt prov i engelska imorgonen, hör och läs förståelse , vilket kanske inte är så jättekul.
Men man får äta godis !!:D Har även kommit på att jag har nåt sorts av NP-godis. Jag köper varje gång en liten påse djungelvrål, pimpim och såna där sura flaskor som heter nåt med Buzz. Det har jag varje gång :D
Efter det var det lunch/spexfoto. Vi hann inte äta nåt med tanke på att vi hade så mycket att göra. Temat och vad jag var får ni veta när jag  får hem fotokatalogen ;)
Vart inte direkt nöjd :( såg as tjurig ut. som alltid -.-
sen hade vi bara lästimme och den gick vi inte på eftersom det tog sån tid att tvätta bort mitt smink. Sen slutade vi !!:D ( ingen engelska)
Jäkla najjs ! Dock var det problem med skolbussen så var inte hemam förren... typ sent :S
Nu har jag käkat två beskvier som jag fått av mormor och har bara en kvar  ;_;
Den väntar till fredags myset ;)

sitter också och små tjurar över att darkwell har stängt imorgon när mamma är ledig. visserligen är de alltid det, men ändå (a) vill pierca navel juuuh :(
( får inte pierca mig nån annanstans än naveln innan jag fyllt 18 men efter det så ;) )

hemsk eyelook bild.
Så här var sminket imorse när jag åkte till skolan -.-'
ser ut som om jag skulle kolla i kors eller nåt xD

Inga kommentarer: