onsdag 20 april 2011

Dåligt samvete

Sitter och har smått dåligt samvete mot min mamma. Idag har hon städat och hållt på trots att hon är förskyld, på sin lediga dag, medan jag har legat uppe på rummet och grinat för att jag är helt sjuk i huvudet! Känner mig så elak att jag inte hjälp henne!
Dessutom håller hon på och kollar avslutningskläder till mig och lillebror ( vi börjar alltid kolla vid april så man hinner !) och tänker på hur mycket det ska få kosta. Trots allt detta kommer jag och tjatar om att jag vill ha den där klänningen fast den är dyr, att vi ska in till stan och boka piercing tid åt mig, och att jag vill beställa löshår och kommer med olika förslag på hur vi ska betala. Födelsedags present och att jag inte får nån månads peng är det jag tror mest kan funka. Jag är så jäkla elak mot henne! Fy fan för mig !!!
Imorgon när hon kommer hem ska jag fan ha mat klar !



Kommer svara på frågor snart som ni läsare frågat :)

Inga kommentarer: