onsdag 6 april 2011

kakor ♥

Sitter hemma och svullar kakor. och inte vilka kakor som helst... utan chocolate chip cookies så jäkla gott ;_;
Det borde vara lag på att man ska få äta ett paket kakor om dagen !
Åkte i allafall hem idag. Var på hemkunskapen ( två timmars pass) då jag, Sara och Emeli gjorde pannkakor och scones. Säger bara ett ord : Mumms !
Fast jag måste seriöst lära mig göra pannkakor !-..-
Men efter det pratade jag med min mentor och min matte/fysik lärare och gick hem, men var med
på lunchen men tjejerna eftersom vi ska ha spexfoto på fredag.. Kommer bli as bra ;)
Vet inte om jag ska avslöja vad vi /jag ska vara. Ni får vänta på fotot annars.
Hur som helst. Var hos kuratorn innan jag gick hem också, efter hemkunskapen så jag missade mentorsträffen, eftersom jag har evk. Nervös men känns bra ändå. Måste verkligen få hjälp med matten.
Jag vill verkligen börja gymnasiet i höst ...



1 kommentar:

Anonym sa...

Du visste väll om att du kan ha sån panel för frågor i sidan på din blogg? Jag har det på min, tycker det är riktigt smidigt. Dessutom lättare för oss läsare att ställa frågor till dig och så kan vi läsa andras och dina svar :) på http://www.valresultatet.se har jag gjort min.

mvh
Pernillla