fredag 15 april 2011

Lättar ♥:at

Hur jag än gör så blir det bara fel.
Jag vill nån gång sluta känna
den svidande tomhets känslan jag
alltid känner. Även om jag är
omgiven med männsikor
som jag gillar.
Att alltid känna sig ensam, utan att
ha nån att riktigt vända sig till
som förstår. Det bygger ju bara på det hela.
Jag vill få bort den känslan och få
det att sluta svida i kropp och
själ men hur ska jag göra
det om jag inte ens är mig själv.
Om jag inte ens är den riktiga Lollo
som jag känner, men ingen annan?
Den som vet mest om riktiga Lollo
är förlorad och hur klarar man av en 
sån förlust ?

_________________________________________________________________________


Imorgon blir det till att se "Hur många lingon finns det i världen " ¨på Filmstaden här i Uppsala med Thilda och Amanda, Fett najjs !:D
Och nu ska jag nog kanske lägga mig. Ska upp 06:30, ska jobba imorgon ;)

sen är jag så klantig och tar bort min foto mapp två gånger !!! ;__; mina fiina bilder ..
Därför har jag enorm bildbrist just nu :(

Inga kommentarer: