torsdag 21 april 2011

Bilolycka!

Har vart hemma en stund nu efter att ha jobbat ! Är jätte trött och smått orolig eftersom det vart en bilolycka där jag bor, och eftersom samhället är så litet är det 90% chans att det är nån/några jag vet vem det är eller känner. As läskigt. Bussen åkte förbi där och då var det ambulas,polisbil, brandkår och ambulans helipoter, var även en skadad som låg och fick dropp en bit bort, såg inte vem men aå jäkla läkigt !:o

Men piggades upp lite när jag gick från bussen, fick nämligen sällskap av grannsens ur mysiga svarta katt, han gick bredvid och jamma och när vi kom till huset där han bodde stannade han och jammade efter mig när jag fortsatte. Han är ju så gosig , speciellt mot mig (a)



Sitter och törstar efter en kebab tallrik, skulle vara så himla gott just nu :(
trots att jag åt det igår ;p


Nån som smakat nya marabou chokladen med Kokos och Banan så jääääävla god och då är inte jag nåt jätte fan av choklad ;)

Inga kommentarer: