onsdag 27 april 2011

Nytt Modem

Äntligen... ÄNTLIGEN,.. Har mamma internet igen !   Vårat modem hos mamma har vart taskigt, därför har jag inte bloggat nåt de senaste dagarna men nu är jag back och track.

 Hela påskhelgen var jag ute och njöt av vädret och har även börjat få en bikinirand :D
Måndagen spenderades också ute i solen eftersom vi fortfarande var lediga. Mamma och jag gjorde rent poolen bl.a. och vi grilla dessutom ;)

Igår var det skola och det började med bild och läxa i svenska ! Fick veta att på NP i engelska hör och läs- förståelse delen var jag 3p från VG, fick 60, Vg var 63. Hanna hade dock inte rättat uppsatsen än och vi har inte haft muntigt ännu :)

Idag hade jag prov i hemkunskap, svarade på allt utom en fråga så tror jag får G i allafall , provet avbröts av att inbrottslarmet skräna, folk trodde det var brandlarmet ^^'

, kommer blögga senare , ska bara komma på något att skriva ;)




Inga kommentarer: