måndag 11 april 2011

Dumma reklam !

Jag är en otroligt klen person. Det visste jag i och för sig innan men nu har jag verkligen förstått hur illa det är :S
Jag har på det senaste åren blivit väldigt anti skräck film. Thrillers klarar jag av .. Till viss del. Som Beck ( utom levade begrav .... absolut inte den !!! )
jag skojar inte. Amanda höll på att ta död på mig när vi såg den :c
 När jag var liten kollade på skräck filmer utan att direkt påverkas. men det är nu det sista fem åren som filmerna jag såg som barn plus de lilla jag sätt nu som fortsätter påverka mig.

När jag gick i lågstadiet/mellanstadiet var jag på tjejmiddag hos en tjej i klassen och vi käkade popcorn och drack läsk efter att ha svullat i oss tacos och vi kollade på " Hjälp det brinner " tror den heter så?
I allafall jag kan fortfarande inte kolla i speglar om jag har en dörr öppen osvosv. Jag är ap-rädd för det :S

Nu skulle jag kolla på en video och så var det reklam för en ny skräck film och jag hade högtalarna på högsta volym och med den där musiken..*ryser* jag stängde av ljudet och kollade i garderoben direkt !!
Japp I´am a chicken :D som inte kan stava engelska -.-'

Att komma ihåg till Lollo:
* Sänk ljudet på datan innan du börjar kolla på ett klipp efter att
ha spelat roxett- sleeping in your car  -.-'''
( så jäkla bra ös i den ^^' )



Har dessutom fortfarande ont i handleden.. Jag vill att det ska gå över :(
kommer snart lägga upp lite vår bilder från dagen :D






Inga kommentarer: