fredag 1 april 2011

Hiss/Diss



Nu tänkte jag ta och hissa och dissa, var ju ett tag sen nu.

1a : Det första jag vill hissa är min lillebror ! Trots att han nu är förskyld som fan och
gått och lagt sig hjälper han även syrran när hon knackar på dörren till hans rum och ber honom döda en spindel... En spindel ?
Jag är så feg att jag inte kan göra det hjälp.
Hiss till dig broder ! ♥

2a: Det andra jag vill hissa är regn, visst kanske inte är det roligaste när det regnar.
Men snön försvinner snabbare! ;)



Det jag tänker dissa är :

1a: Mattetest, vi hade mattetest idag och ja... det gick skit helt enkelt så
därför dissar jag det. Rätt enkelt.

2a: Imorgon är det tags att jobba och jag vill verkligen ( finns iofs positiva punkter i det )
men jag vill sova imorgon.

3a: Dissar även att vara kär .

Inga kommentarer: