fredag 22 april 2011

Dumma dumma internet !

Får ursäkta den dåliga uppdateringen från min sida bådde i går och idag. Men både igår och idag har jag inte haft nåt internet hos mamma. Fast nu är jag hos pappi och kommer lägga upp liter bilder senare m.m :D

Var även hos Sussie på förmiddagen och fikade lite, fick dessutom påskägg och 100 kr :D
Riktigt mysigt var det och helt underbart att träffa Tilly igen ! Har inte träffat henne sen vi låg magsjuka förut. Svider lite i hjärtat att hon utvecklas så snabbt men att man aldrig träffar henne och får se det!

Idag ska vi grilla och ha det trevligt. Vi ska gå en promenad och jag har fått lånat mammas
kamera över helgen för att dela med mig av.
Eftersom jag har bott hos pappa sen jag var liten så blir det lite känslosamt när man är här, speciellt under vår och sommar eftersom det blir så vacker runt omkring oss!
Kommer därför fota så mycker jag hinner och kan !

Inga kommentarer: