onsdag 25 januari 2012

Vintertrötthet




Har vart helt slut den senaste tiden och inte haft nåt att skriva om...
Jag är trött hela tiden och har ont i kroppen och är grinig. Jag behöver sol. vintern är ingen årstid denna chey trivs i, jag lever livet mellan våren och hösten. Hösten är mysig så länge det inte regnar och blåser. Men med vintern gillar jag inget alls. Inte ens julen :S
aja snart är det nog vår får vi hoppas ;)

Igår var jag och Michaela till Darkwell efterskolan för jag skulle byta navelpiercing. Vart ap-nöjd :D
sen när jag kom hem hade mamma maten klar och hon hade exprementerat fram nåt så gott som pasta med kräftsås med lite sparris. så himla gott det var ! 
Idag hade jag utvecklingssamtal och innan det käkade jag och mamma på max. Mums. Samtalet gick jätte bra och snabbt eftersom jag vet vilka uppgifter jag inte gjort, så det blir plugga i helgen :)
Nu ska jag försöka blogga mer. Vill verkligen ge mycket intressant. Men måste verkligen vila och plugga lite. Men nåt kul ska jag nog kunna bjuda på.











Det är inte okej att kopiera och använda mina bilder. Copyright gäller

Inga kommentarer: