lördag 7 januari 2012

Dag 3: Hur jag var för ett år sen

detta kommer hamna i kategorin : Självförtroende och självkänsla och vardag:)

Hur var jag för ett år sen? 
då kommer man in mycket på hur jag hade det med ångesten som rev i en, vilket bara känns deprimerande att läsa om för mycket om. 
men jag höll just då på att " slå mig loss " från depritionen och människorna som inte riktigt förstod,
Jag hade kommit på vem jag ville vara, och började sakta bli den personen. Jag har ännu en bit kvar.
Jag var djupt fokuserad på att komma in på Guc men ändå inte tillräckligt ännu. Den riktiga spurten kom i slutet av 9:an.
Jag mådde allmänt skit och grät mycket och ville bara bort,
Jag satt och drömmde om hur jag skulle börja leva i gymnasiet, hur jag skulle skratta och må bra 
med nya vänner som jag kände en trygghet med.
Jag fick det.
Visserligen ville jag ha pojkvän , men det har jag ännu inte hittat nån hahaha :D jobbar på det ;)



Det är inte okej att kopiera och använda mina bilder. Copyright gäller

Inga kommentarer: