fredag 6 januari 2012

Vampire Diaries


Jag kollade på Lejonkungen igår, vart rätt sur faktiskt, dels för att DVD versionen hade en cp sång som
inte alls är med på VHS :(
sen tänkte jag... Timon säger att insekten smakar kyckling, Hur i hela friden kan han veta det?
hm...?
det funderade jag ett tag på..

Kollade på Vampire Diaries och måste säga att säsong 3 är den bästa hittils. 
Dessutom är Damon så otroligt snygg ;)





Kollar du på Vampire Diaries? 
vilken säsong tycker du är bäst och vilken är din favorit.
Mina är Damon, Kathrine och Bonnie ( Lexie var cool )


Det är inte okej att kopiera och använda mina bilder. Copyright gäller

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag dog lite när jag såg avsnitt 10 av säsong tre. Sååååååå awesome

Zandra sa...

jag följer serien :D
Jag vet inte riktigt vilken säsong som var bäst, gillar alla men jag tror jag gillar tredje mer för det händer mer saker :D
Min favorit är helt klart Damon men om jag måste välja en tjej också är de bonnie och lexi :D