fredag 6 januari 2012

Dag 1- Om mig


Detta kommer hamna i kategorin : självförtroende och självkänlsa, samt i vardag :)

Ja här vet jag dock inte riktigt vad jag ska skriva, så får väl bli mer som en presentation antar jag :)

Jag heter i allafall Louise /--/ Bergh , men kallas då för Lollo.
Jag är 16 år, född 1995 och bor ungefär 6 mil norr om Uppsala där jag går
i gymnasiet på GUC- Grafiskt Utbildnings Center och läser Estet-Media
där jag också storm trivs!

Med den familj jag haft har det alternativa vart nåt jag alltid tyckt ha vart intressant, både musik och kläderna så det är en stor inspiration. Även det här med tattos och piercings är något jag verkligen älskar.
Jag har nog haft det ganska tufft när jag växte upp i skolan och har nog aldrig känns mig lycklig, den där
må bra känslan kom just i slutet av 9:an och nu när jag började i Uppsala.
Så jag har aldrig haft nåt självförtroende alls, och alltid sett ner på mig själv och aldrig tyckt att jag duger, visserligen går det upp och ner, men nu mår jag bättre, kommer skriva mer om detta i en annan punkt sen.

Nu är jag en helt annan person, eller nej, jag är den personen jag alltid vart men hållt inne. Jag är verkligen jag just nu. Jag klär mig som jag vill, okej nästan, det är orken som sätter stop inte mitt självförtroende och det är en underbar känsla.
Som alla bör känna, det är en motivation till att jag bloggar och till att jag har börjat jobba med kategorin självförtroende och självkänsla...

Lite snabbt om familjen
Jag har växt upp i vad många nog skulle kalla en annorlunda familj, i allafall är det den responsen jag får.
Min pappa har ett ryckte som Raggare, och har ett stort motor intresse, och min mamma är förtagare här på orten som min övriga släkt på mammas sida också har vart delaktig i så det har gjort sig kännt i detta lilla samhälle.  Jag har även en lillebror som är 3 år yngre och en halvsyster som är 14 år yngre än mig.








Det är inte okej att kopiera och använda mina bilder. Copyright gäller

2 kommentarer:

Michaela sa...

Sv, Ne men precis! :)

Åh tror du!
Vill så gärna ^^

Mimi sa...

RE: Ja jag ska ut med en kompis imorgon så kan ju alltid lura in henne på h&m :P
Knästrumpor är ju så otroligt snyggt med!