måndag 9 januari 2012

Dag 5: Hur ser din framtid ut?



Tycker den ser rätt ljus ut faktiskt. 
Jag tror att min framtid kommer bli bra, med motgångar javisst.
det gäller att man gör rätt val, mognar och lär sig av misstagen.

Jag hoppas att jag får en bra gymnasie utbildning och bra jobb efter skolan eftersom jag i nuläget inte
vill plugga vidare, för jag vill flytta till egen lägenhet och ta körkort.
Jag vill verkligen flytta till centrala Uppsala eller ja,10-30 min utanför, Västerås , Göteborg eller Skövde.
Alla dessa ställen betyder väldigt mycket för mig och är fina städer. Helst skulle jag vilja bo i Västergötland eftersom det är så otroligt vackert landskap där!

Jag hoppas även att min blogg kanske kan bli lite större haha ;)


Det är inte okej att kopiera och använda mina bilder. Copyright gäller

Inga kommentarer: