tisdag 10 januari 2012

Lagar mat !

Tjena bruudar ( och killar ? :3 )

just nu sitter jag i köket och väntar på att klockan ska ticka så jag kan slänga in mina smaskiga, fyllda baguetter i  ugnen. Har förberett och ska snart slunga igång ungen.
Var fram en sväng och köpte jag skulle ha till maten och lite smått och gott till i kväll.
Jag kommer nog inte hinna eller orka blogga imorgon.
Ska till skolan, och efter det på handledarutblidning så kommer vara hemma runt nio -tio
och kommer antagligen däcka direkt... Men fixar ett tidsinställt så ni inte blir hela tomma:)
Kommer nog skriva en rad till idag med så attteh :)

Aja, ikväll blir det att ställa vackar klockan på antingen 05.45 eller 06.30 beroende på hur
mycket jag ska fixa mig.
Man måste ju vara snygg första skoldagen ;))







Det är inte okej att kopiera och använda mina bilder. Copyright gäller

3 kommentarer:

HANNA sa...

dagens blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:
http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-91.html

Tassos Andreou sa...

Hej! Vill du bli "dagens blogg"? Anmäl dig på: http://www.tassosandreou.com/2012/01/dagens-blogg-tisdag.html

Unknown sa...

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diahnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.
Så kolla gärna in min blogg:)
Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)
Ps. Finns även massa tävlingar med fina priser och även en veckans bloggtävling där du kan vinna en länk inför mina 300-600 unika läsare/dag:)