torsdag 5 januari 2012

Lär känna mig lite mer?

Eftersom jag just nu har lite bloggtorka och inte vet vad jag ska skriva om tänkte jag göra en liten lista.Dessutom får ni lära känna tjejen bakom bloggen lite mer, ställ gärna frågor tillbaka.
Jag tog bara det jag tycker verkade kul.


Dag 1: Om mig
Dag 2: Bloggarna du läser
Dag 3: Hur var jag för ett år sen
Dag 4: Om det här vore min sista dag
Dag 5:Hur ser din framtid ut?
Dag 6: En bild på ditt rum som det ser ut just nu
Dag 7 :Mina rädslor
Dag 8: En person/kändis du önskar att du har träffat
Dag 9: Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 10: Här handlar jag helst
Dag 11: En tv-serie du älskar
Dag 12: Mitt favoritplagg
Dag 13: En kändis som är snygg
Dag 14: Detta är jag beroende av
Dag 15: Ditt framtida bröllop
Dag 16: Mitt favoritminne

Dag 17: Mina relationer





Det är inte okej att kopiera och använda mina bilder. Copyright gäller

Inga kommentarer: