tisdag 3 maj 2011

Vettefan.

Kollar just nu på Super stylisten Jonas avsnitt på Play. Så härlig den karl´n är asså ;)
Kärlek till Jonas ! ( hans personlighet och modekänsla !!) hur som helst. Vart det inga plugga idag. Fyfan för mig ! :(

Sitter även och tänker. Imorgon ska vi lämna in pengar till Stockholms resan, vi ska till Gröna Lund 31 maj hela åk 9. Men jag vill inte följa med. Vettefan hur jag ska göra. Tänker fan inte känna mig som femte hjulet ! Hursom helst. Jag tänker nog inte följa med dit fast då kommer min metor säkert fråga ut varför. Aja. Får ta det som det kommer.
Har beställt skolavslutnings klänning... Vill ni se klänningen nu ?  Läs vidare !
( eller vill du vänta till 10 juni ? c; )


 






Den jag tänkte köpa från H&M släpps inte förren i Juni ;___;
en mörk blå, as snygg....

Inga kommentarer: