söndag 1 maj 2011

inget betyder något

Har precis kollat på The Last Song, kan väl säga att jag grät igenom stortsätt hela filmen, fan vad jag är blödig ! och svullat glass ;)

Sen igår gjorde jag stortsätt inget. duschade, bastade och sånt i två timmar. Hade lite hemma spa och åt blåbärspaj ;)
Vad gjorde ni andra ?:)






Ni som inte vill, känner för att läsa hur jag känner just nu rekomenderar jag att inte läsa vidare i detta inlägg.

Just nu känns allt bara hopplöst, vad har jag egentligen att leva för? Vad jag än gör så blir allt bara fel.
Det bara svider och svider och ingen förstår. INGEN.
Känner mig ensamast i hela världen,den som fick mig att känna mig värd något är helt borta och jag kan inte hantera det. Allt gick dessutom fel igår. Känns som om alla hatar mig. Fan jag orkar ingen mer. Kan jag inte får känna smärta nån annanstans än i mitt hjärta nån gång?
För jag orkar inget mer. Vet inte hur jag ska orka med skolan imorgon när allt jag gör är att gråta och bara vill sova, sova och inte känna av världen runt omkring mig.
Böckerna funkar inte längre. Förut gjorde jag mig ett skydd med mina böcker. Leva mig in i den världen där jag plötsligt får ett värde , men den skölden funkar inte längre. Det gör för ont.! I böckerna kunde jag ändra allt som gick fel i tanken, men hur i helvete ändrar man verkligenheten.
Är det för mycket begärt att känna mig värd någonting ?
är det det ????!!!!!
Att vara älskat för den man är oavsett vad man har?

Inga kommentarer: