onsdag 18 maj 2011

5h matte

Hejj!

Tycker jag har vart vääldigt duktig idag!:D har sammanlagt jobbat med matte i cirka 5h under skoldagen. Under första lektionen som var en två timmars pass jobbade jag med matte, även under lunchen sen på fysiken skulle jag också gjort det men vi pratade mest om de sista lektionerna vi har kvar etcetc och gjorde fysik utvärdering.
Sen under b-språket och matten satt jag hos Camilla och fick lite hjälp med matten.
Var faktiskt riktigt roligt!
Vi är 9st som har fått möjligheten att få extra hjälp hos Lotta, Camilla och Johan och det var bara jag som var där ;)
hurra för mig :)

Sitter just nu och skriver på min hemkunskaps uppsats som ska vara inne på fredag. Fy den är jätte rolig att jobba med och nu vill jag skaffa egen lägenhet !;)
Hoppas verkligen att jag får VG på den !:o



Inga kommentarer: