lördag 14 maj 2011

Vad menas med ångest attack

Fick ett mail av en läsare:
 Jag läser din blogg varje dag och har märkt att du flera gånger nämnt att du fått panik ångestattack, har jag rätt`? jag undrar lite vad som menas med det och jag tror även att flera skulle vilja veta. Massa kramar Julia.



Förklarning av vad Panikångest är ::





Den är förklarningen hittade jag på google, och det stämmer helt och hållet i allafall för mig !
Jag vill ha en klar. bra beskrivning och tror att jag bara skulle förvirra till det hela !

I fredags (igår) fick jag en av det värsta panikångest attackerna jag haft på bra länge.
Ska inte gå in allt för mycket på det men jag fick då svårt att andas och fick ingen luft. Jag trodde att jag skulle dö. Anledningen till det var att jag kände mig så grymt ensam och hatad att jag tappade all kontroll. 
Jag hatar att vara ute på grejer och blir lämnad ensam. En anledning till att jag inte festar. Att man inte känner sig trygg bland andra eller sig själv. Jag är ju rädd för att folk ska tycka att jag är sjuk i huvudet eller nåt.


Men i allafall. Jag hoppas du är väl nöjd med ditt svar Julia !

Inga kommentarer: