måndag 9 maj 2011

Varmt♥

tjosan hejsan !
Hoppas alla har/ har haft en bra dag i solskenet. Har vart så otroligt varmt och härligt.
Äre så här imorgon blire shorts! Även om mina inte är speciellt snygga ;)
Har haft skola idag, som vanligt och även hämtat en ansökan till sommarskola ( jag riskerar att på IG i matte) och även gjort om min religions prov. Nu har jag G ;) lite surt eftersom jag vet att jag hade kunnat fått VG om jag hade pluggat förra gången :( menmen. Fick G iaf ;)

Efter skolan åkte jag med pappa. Först bytte vi bil. Hans Amazon går varm så då kunde vi inte hämta Tilly. Innan vi hämta Tilly. Innan vi åkte köpte jag glass och pappa Dr pepper och vi satt utanför Fribban´s med Macke och Lill-Sussie. Rätt trevligt.  Seb hämta vi Tilly efter mycket om och men.
Skulle egentligen gjort min egen "köttfärsröra" med pasta men vart köttbullar och makaroner. Orkade verkligen inte laga mat -.-


Att gör lista :

* Köpa shorts, + nylonstrumpor+ bikini
* Göra klart lägenhets uppsatsen till HK
* Göra klart lägenheten till tekniken.
* Fica Musik provet
* Köpa det sista till avslutningen (Y)
* Färga håret... nån som vet en rolig färg som passar till mörkbrunt?;)




Inga kommentarer: