lördag 28 maj 2011

Noll humor.

Nu har jag käkat lite och bitit mig i kinden på det !:(
Har jobbat idag och det gick bra :D var faktiskt lite rastlös eftersom jag jag jobbade så bra hade jag ett tag inget att göra ;(
Idag ska jag nog ut och fota lite, har enorm bild brist som ni kanske ser... Fy, min blogg har blivit
As tråkig :( fyfyfyfy. Jag ska bli bättre, men just nu har jag inget
att komma med direkt. Just nu ligger hår och smink dessutom
lite i utkanten eftersom jag inte haft ork att göra nå
snygga sminkningar, eller ja... försök till snyggt smink ;)
Har ju inte löshåret i heller så atteh :/
Men så fort jag fått mina grejer åker det i igen :D
saknar det :(
känner mig naken. Kanske är naken? Nä jag har byxor och linne, men nakna fötter har jag , höhöhö. jag veet flumm inlägg men är så trött:(
kollade på film igår med spindlar i , sen var det en meeega stor spindel på mitt golv , (ödet?)  så ropade på lillebror så han gjorde spindelmos av den, hehe. Hursom helst, vart asrädd för att jag skulle bli invanderad av spindlar som i filmen ( jag är lätt skrämd!)
Sen ja, jag somnade vid halv ett och vaknade vid halv sex :( sen halv åtta började jag jobba.
suck.
Ska äta grape nu så pöss pöss :D


Inga kommentarer: