onsdag 4 maj 2011

Onsdag

Har egentligen inget direkt att skriva om dagen förutom att jag har varit så otroligt trött hela dagen. Det var värkt i musklerna blandat med växtvärk...tror jag ? kändes som det.
Gjorde klart min väska på syslöjden ( min sista slöjdlektion, ever! ) och kommer få VG i betyg!:D
Jag betalade in pengar till Gröna Lunds resan i allafall. Får ju pengarna tillbaka om jag inte åker tror jag.

Imorgon har vi nationellt prov i matte så ska försöka sova så jag är peppad till imorgon ! ;)




förrsten är jag grymt irreterad. Bokade annan frisör tiden , men hon sätter heller inte i hårträns med tejp.
Desstom skulle jag beställa löshår nu idag och det var slut !!!
mooorrrrr... varför ? jag vill ju så gärna ha...
Men mamma mailade sidan och annars får jag väl köpa dyrare isf :(

Jag tänker inte ha clips!

Inga kommentarer: