söndag 23 januari 2011

Uppsala och Jensen igår

Ja, utvärdering på gårdagen då...
Jag och Michelle käkade förre vi kollade på skolan , dock minns jag inte vad stället hetter... Panini?? ehh.. jag ver inte. Vi åt Sallad iaf. Jag åt en Grekisk och Michelle en Cesar. Det var sjukt mumsigt , kostade 89kr. Brödet man fick till var URGOTT!
Sen gick vi bara runt.
Skolan var väl helt okej, hade värsta sköna stolarna ;) Funderade nästan på att ta med en hem ^^
Lärarna och rektorn verkade helt grymma. Dock var det nåt med skolan som fick mig att kännna att den var lite snobbig.
Om jag söker blir det en trea.
Jag öppte en suddborste på KICKS 32 kr och betalade med det små slantar jag hade.
Även en väska för 50 på H&M den betlade jag i 5or och 10 ;) experditen såg inte spec. road ut :)
Men aja... jag ville bli av med dem... Nästa gång betalar jag med 1kronor ;D (a)

Påvägen hem var jag helt slut -.-  trött trött... så råkade somna när jag låg och smsade... förlåt :(
*Ta det inte personligt*

Köpte dock en flaska MER igår med krusbär,. var väldigt underlig men var helt klart god !!:D


1 kommentar:

siri sa...

jag har också varit och kollat på Jensen! vilken linje ska du gå isf om det blir ditt val? ")