torsdag 27 januari 2011

Läxor -.-

Läxor, läxor och mer läxor!
ska försöka hinna med två matte läxor, 22 engelska glosor och läsa ut en bok till imorgon.
Känner att jag har stress ända upp till öronen. Hade So prov idag och andra världskriget och eftersom jag satsar på att höja mitt betyg i Historia och Religion hoppas jag innerligt att det gick bra.
Det kändes bra. Vilket säkerligen betyder att det gick åt helsike.
men aja... får gå som det går :)

Blir ensam inatt också och det står en mumsig premier cola där nere som väntar, det blir även vampire diaries ikväll... men tror jag missat en avsnitt :(
men aja... det löser sig..
Ska plugga engelska glosor nu :)

psssttt... imorgon blir det troligen Uppsala med Thilda och Amanda c:
Becca vet jag inte ännu men hoppas på det :P

bara för att få en bild i inlägget ^

Inga kommentarer: