lördag 1 januari 2011

01-01-2011

Jaha.... gott 2011 då :3

Sitter nu och tråkar med spotify som ända sällskapet ( okej... mina vampyrböcker också ..)
Till middag idag fick vi hamburgare ( yummie)

Förut idag gick vi in till Fribbans och köpte nytt mobilkort till mig eftersom jag tappat bort PUKkoden till mitt första... Har mitt gammla kvar men ville ha ett nytt nummer. Dock har jag seperations ångest från mitt gammla.. Fick det när jag var 11-12 :(
dock hade folk mitt gammla som jag inte vill ska ha det så är väl lika bra. Jag har ju det kvar tills jag hittar PUKkoden.

Imorgon blir det Uppsala mde kusin Malin :D
Vi ska se nya Narina filmen :D:D mer ur läckra Ben Barnes ;_; så snygg... så omöjlig att få . Okej nu överdriver jag lite. Men HAN ÄR SÅÅÅ SNYGG !!!:

På måndag kommer dessutom Astrid... YAAAY :D<3






Ben Barnes 29år ;_;


Ben som Prins/Kung Caspian


Inga kommentarer: