torsdag 13 januari 2011

Torsdag.

I tisdags började jag skolan igen efter ett härligt jullov , dock var det förvånadsvärt lätt att komma upp ur sängen :S
Dock tog det slut med till för både igår och idag var det OERHÖRT jobbigt att komma upp ur sängen -.-
Speciellt idag när mamma hade åkt och jobbat tidigare. Men jag kom faktiskt upp ! Sen har jag en bråkig väckarklocka >: Ibland ringer den ibland inte... eller så är det bara jag som stänger av den och somnar om och glömt bort att den ringer? Hm....?
Men aja,, den ringer klockan 06.30 men idag snozza jag till kvart i ungefär. Jag hann ändå med bussen ;)

Skoldagen bestod först av biologi lektion, helt okej, men var såå jäkla trött och orkade verkligen inte göra uppgiften vi skulle. Vi skulle kolla olika känselpunkter, så han hade en nål, så metalgrejer ( hehe vet inte vad det var, typ spikar ? :S )
som hade hade haft i snö och vart vatten. Vi skulle då testa vart vi kände smärta/ beröring och vamt och kallt, Jag provade bara kyla men över hela det där sträcket vi skulle peta med det där grejerna på så kände jag kallt, skulle man verkligen göra det vet jag inte. Orkade inte fråga ....  På det hade vi matte, helt okej. Tråkigt, men okej.
Sen hade vi So och Engelska, på so:n gick vi igenom 2:V-kriget som vi snart ska ha miniprov i... Helt super awsome lektion:D
På engelskan jobbade vi med talanger, dock är jag rätt talang lös så det fanns inte så mycket där att att tillläga .
Chillifalu till lunch som t.o.m var mindre god än vanligt.
Min lunch bestod av : Maassa sallad och tre mackor. Ett glas vatten. Så ni förstår säkert att jag är rätt hungrig nu ?
Historia och håltimme :D<3
Hann dessutom med Halvtvå bussen från skolan så var hemma staxt förre 2.

Skulle egentligen besökt JENSEN gymnasiet i Uppsala idag men vart inte så, inge kul att gå själv direkt...




Jag har enorm bild brist som ni ser -.-

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag har läst din Twi-blogg.. och du är allt annat än talanglös !
Du är snäll ( som du verkar på nätet iaf) och har en enorm talang för att skriva noveller av alla dessslag.
Så tyst med dig !!! D':