söndag 23 januari 2011

18 flumm frågor :3

1. Stänger du av mobilen när du sover? Sällan jag stänger av den, har den på ljudlöst :)
2. Vem såg dig senast naken? Vette fan :3 insekten i badrummet?
3. Hur såg du ut på högstadiet? Går i högstadiet nu, dock sista året
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Lite äldre hoppas jag.
5. Hur var du på dagis? Har aldrig gått på dagis..
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Vet ej, antingen tyst eller bossig
7. Har du celluliter? Vem har inte det..
8. Biter du på naglarna? Ja, tyvärr :(
9. Har du något handikapp? Nä inte direkt
10. Är du rädd för att få hängbröst? Nädå, inget jag önskar dock.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? vet ej, Gud kanske är ett eget kön ?
12. Svär du? Som fan ;)
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? är jag väl, har dock inte träffat så många som jag vet ha vart Jehovas Vittnen
14. Hur homo är du på en skala 1-10? ehhh? Jag vet inte ? 1-2??
15. Tror du på utomjordingar? Att tro att vi är de enda i universum är ju idiotiskt, så ja.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Oj vad svårt.. Lasagne, jambalajia? vette fan :)
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Inge fan av fisk. sen nåt med parmaskinka och rom..listan kan göras lång.
18. Har du blivit arresterad? Nix
19. Ljuger du? Vem gör inte det ibland?
20. Har du kysst en polis? Nej?
21. Är du rädd för Securitasvakter? haha ärligtalat vet jag knappt vad det är xD:$
22. Har du någonting att dölja? Då berättar jag väl inte det här isf?
23. Vad har du på din nyckelknippa? Nyckel till mamma, nyckel till pappa, gammal cykelnyckel och min skåpsnyckel till skåpet jag har i skolan
24. Är du/har du varit gift? tack och lov att jag inte är det !
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?Ehh,, jag är för ung för att ha killar i den åldern ...typ.
26. Kan du laga cyklar? Nej.
27. Kan du fixa med bilar? Verkligen inte.
28. Brukar du köra om? Har inget körkort. Går däremot ofta om folk som flummar fram i alltför långsam gångtakt..
29. Kan du baka bröd? Ja det är inte särskilt svårt :)
30. Vet du hur man frostar av en frys? nej :$
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Vampire Diaries :3<3

Inga kommentarer: