fredag 7 januari 2011

har tråkigt ... 2

1. vad heter du? Louise
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? hm, Stephenie, Mika, ( ifall jag får flickebarn vill jag döpa dem till dessa namn)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? vet ej
4. vilket stjärntecken är du? kräfta
5. vilken årgång är du? 95a
6. vart bor du? Uppsala

7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 1-2 gånger tror jag ? 

9. vart skulle du vilja bo? I en egen lägenhet i stan just nu
10. vilken skolklass? 9a

11. vad vill du bli när du blir äldre? författare eller make-up artist. skriva för olika stora tidningar, helst noveller och krönikor
UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 166 cm
2. hur mycket väger du? 45 kg
3. hårfärg och frisyr? nästan svart, med lite brunt

i 4. ögonfärg? grå-blå
5. mest nöjd med? eh...
6. minst nöjd med?  mina tänder och näsa
7. skostorlek? 40 -.-
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen (3)

FAVORITER
1. filmer? Massa

2. låtar? Alice Cooper- Poison, <3
3. årstider? Sommaren & början på hösten!
4. mat/dryck? beror på xD

5. djur? katter/kattdjur
6. färg? lila, mörka färger och neon

7. parfym : vette tusan inte hittat nån direkt..Dkny´s den gröna isf
8. tv-program? Vampire diaries, Spartacus, Blood and sand
9. ämne i skolan? Historia, Religion ,svenska
10. sysselsättning? skola, data och skriva mest.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? en röd parkas

2. vad använder du just nu för skor? ett par svarta kängor och ett par vita snekears (stavning ??)
3. favoritfärg på kläder? färgglatt eller svart,
4. favoritmaterial på kläder? vet ej

5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ett par killklackade skor från skopunkteb :(
6. favoritaffärer? Har ingen direkt men Cubus gillar jag.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror på hur mycket pengar jag har :S
8. favoritmärke? --
9. vad har du för byxstorlek? vet ej , använder jeans ledding (S)
10. vad har du för tröjstorlek? köper oftast 36-38 ifall dem krymper

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? litet

2. vilken färg på tapeterna? beiga ( stavning ?)
3. vilka färger går rummet i i övrigt? beigt och vitt, och rosa typ :S
4. favoritmöbel i rummet och varför? min säng och spegel( dock är det en spegelvägg)
5. vad vill du ändra där inne? fondvägg
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja

d) stereo? ja
e) telefon? japp
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? gårdsplanen

8. vad gör du oftast i ditt rum? bor ?
9. vem förutom du brukar sova i din säng? min kudde
10. favoritpryl i rummet? sängen

BLANDAT
1. vad heter din morfar? mats
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? busskort, nyklar, lipsyl
b) skolväska just nu? gammal busstidtabell.
c) handväska eller liknande just nu? ^

3. vad är du beroende av? värme, vampyrer, premier cola
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? nivea

6. vad tror du på? att det finns någon för alla & alla har en livsuppgift
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen.
8. vad köpte du senast? ´Hamburgare på donken

9. har du nåt husdjur? Ja, två katter ( hos pappa)
10. vad bor du i? Villa

GREJER
plånbok: röd och en blåvit

tandborste: blå
smycken: svart armband, ett med ett hjärta och guldkedja ( tar aldrig av mig det )
solglasögon: ett par vita, rosa, ett par i gubbmodell, sen har jag nåt par till xD
underkläder: bh och trosor ?
nagellack: inget för tillfället

Inga kommentarer: