lördag 8 januari 2011

Jobb jobb jobb

Idag var första dagen som jag jobbade ensam på allvar !
Dock började dagen inte så väl när jag försov mig 30 min -.-''''  Typiskt Lollo .
Men kom i tid till jobbet iaf.
Sen var det bara att göra det som man ska. Svinna, kasta gammalt, baka nytt göra rent. osv osv.
 Dock får jag ont i magen så fort jag tänker att jag är klar men har ugnarna kvar att göra rent :(
Men aja, jag fick lyxen att både bli skjussad och hämtat från affärn. och för ca 30 min sen så åkte mamma till jobbet. samma ställe dessutom, lite små lustigt.
Så ikväll blir jag och lillebror ensamma hemma. Men jag kommer väl sova.
Sjukt trött efter Astrid var här, dock har jag inte haft så roligt sen i sommras så det är helt klart värt det :D

Nu ska jag ta något att äta innan jag smäller av, av hunger >:

Inga kommentarer: