torsdag 27 januari 2011

Svar på kommentarer:

Lite frågor och svar:


Johanna: Tja, jag undrar varför ens kommentarer aldrig syns på din blogg. har ju kommentarat massa men
jag har inte sett att jag har gjort det. Why??

Svar: jo jag har faktiskt det som inställning. Dock frestar man inte folk att skicka elaka kommentarer
sen tycker jag bara att det känns bäst. av nån anledning :3
Kram.

Elise: Har du även bloggen Twiiliightstory.blogspot.com  ???
Och om ja... Varför skriver du inte längre??

Svar: Jajamän. Twiiliightstory.blogspot.com är min Twilight blogg. ( en succé faktiskt) .
Jag hinner helt enkelt inte uppdatera. En sån blogg tar enormt mycket tid om man ska hinna ut med nyheter och sånt innan andra. det är en tävling fast det inte är det :S.
Jag har just nu förmycket läxor och sen är det inte lika kul heller.
Kram. 


-Jajamän,det var jag som bloggade på Twiiliightstory.blogspot.com :D

Inga kommentarer: