söndag 19 juni 2011

Svar på frågestund



Var ju ett litet dag sen jag startade frågestunden men har glömmt bort den.
Förväntade mig heller inte så månag frågor eftersom jag ínte har nån direkt stor blogg :)


Gillar du att vara helt jävla galen och springa omkring och skrika av lycka ?
Asbsolut, bästa känslan :D

 Har du någonsin sprungit omkring i en ring och ramlat för du blev så yr ?
Det skulle jag tro :)

Tycker du om flummiga personer ?

Ohja! jag tillhör den kategorin;)

Vad gillar du för musik ?

Gillar stortsätt all musik :)  Dock inte technoo och den där musiken som alla lyssnar på som skriker fjortis och stureplan -.-

 Tycker du självförtroende är viktigt eller egoistiskt ?

Man ska ha självförstående ! men det får inte bli så du blir elak och nervärderar andra :)

Coca cola eller Pepsi ?

Premier cola.

Hur lång är du ?

ca 167 cm , vill inte bli längre :(

Har du pojkvän ?

Nope

Vilken bloggerska har snyggast hår?

Kandylandy.

Hund eller katt?

KAAAAATTTTTEEN!

Hur vill du pierca dig ?

Naveln, näsan, spiderbite, kanske tungan.


Den bloggen som får en länkning är Amanda, checka in !

Inga kommentarer: