onsdag 29 juni 2011

DAY AND NEW IN !

(Tidsinställt)

Vilken dag... Skulle ha fått skjus in till Uppsala av mormor och mrofar som skulle äta lunch med några gammla kollegor och medans skulle jag gå runt lite på stan och handla lite.
Vi sätter oss i bilen och åker. Men vi kom inte längre än till Harbo, mormor har nämligen en disel bil som min morfar av misstag råkade ha i 95 oktanig (stavning`) bensin i. Han kom som tur var på sig innan vi startade bilen. Vi fick ringa bärgare som inte skulle komma förren på eftermiddagen. Mamma hämtade hos i Harbo och jag hoppade av i affärn och tog halv 12 bussen istället in till stan och måste säga att det var stört skönt att gå ensam och kolla. Och jag shoppade. Har lite ont i magen faktiskt men detta var min egen födelsedags present till mig ;)  Men när jag kom hem mådde jag verkligen as dåligt!
Hade världens huvudvärk och mådde illa. Jag överdriver inte, hade jag gått till nästa hus där jag bor hade jag svimmat. Sa inte ens hej när jag kom hem utan gick direkt upp och la mig i sängen med skor på xD menmen. får bli bättre på att äta och dricka !






 


Kläderna ser fula ut, men det är min j***vla kamera :((




1 kommentar:

vira sa...

sv: dom är från bikbok:D tycker dock dina baseball tröjor (i detta inlägget) var jätte snygga! vart har du köpt dom ? :)